• location_on
  • تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی پلاک 145 طبقه 5 واحد 19
  • perm_phone_msg
  • +98-21-44874626

نرم افزار باشگاه مشتریان


۸۰ درصد درامد ثابت یک مجموعه از مشتریان ثابت تامین میشود , برای رشد و دستیابی به سود بیشتر باید تعداد مشتریان ثابت شما بیشتر شود. سیستم لویالتی و یا وفادار سازی مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به تعداد مشتریان ثابت خود اضافه کنید و مشتریان قدیمی خود را هم حفظ کنید تا کمترین ریزش را داشته باشید. استفاده از یک crm جهت حفظ مشتریان و تثبیت وضعیت کنونی برای ارتقا در آینده بسیار مثمر ثمر خواهد بود و شما خواهید دید یک باشگاه مشتریان چگونه رشد مجموعه شما را سرعت خواهد بخشید.

برند سازی (برندینگ)

وقتی شما یک کارت الکترونیکی به مشتری خود میدهید تفاوت و تمایز خود با دیگران را نشان داده اید. هیچ فردی حاضر به دور انداختن یک کارت الکترونیکی نیست و تا زمانی که کارت در کیف مشتری قرار دارد، نام و برند شما با هر بار باز شدن کیف پول مشتری نمایش داده میشود.

درون کیف پولتان رو نگاه کنید، چند کارت منقضی شده میبینید که هنوز دور نیانداختید؟

برند سازی (برندینگ)

برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم‌گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.

برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند.

افزایش مشتری

تعدد مشتری

اگر مشتری شما فعلا خودش هم نیاز به خدمات شما نداشته باشد اولین نفری که احساس کند به خدمات و یا محصولات شما نیاز دارد کارت اعتباری خود را در اختیار آن فرد قرار میدهد و شما را به عنوان یک مرجع معرفی میکنه که در نهایت منجر به تعدد مشتری می شود.

استفاده ابزاری از دایره ارتباطات مشتری نهایی

تمرکزخرید

زمانی که مشتری کارتی مغناطیسی داشته باشد که اطمینان دارد امتیاز در آن قرار دارد که تنها میتواند در مجموعه شما خرج کند به طور قطع میتوان گفت انتخاب دیگری جز مراجعه به مجموعه شما نخواهد داشت یا به اصلاح تمرکز خرید مشتری روی مجموعه شماست.

بازگشت مشتری و خرید مجدد

گزارش گیری کامل

با سیستم گزارش گیری میتوانید میزان فروش، میزان تخفیف داده شده، میزان مزایا ارائه شده، تعداد مشتریان وفادار، میزان هدایا، تعداد حضور مشتریان و… را بر اساس بازه زمانی دلخواه مشاهده کنید.

این به این معنی است که شما به ازای هر داده که در نرم افزار وارد میکنید قادر هستید بر اساس بازه های زمانی و انواع پارامترها گزارش کاملی دریافت کنید.

گیفت کارت

با شبیه سازی سیستم بانکی در نرم افزار باشگاه مشتریان تومل میتوانید کارت های هدیه ای بدون نام در اختیار مجموعه ها و مشتریان خود قرار دهید تا مشتری شما تخفیف که در انتهای کار نیاز دارد در ابتدا کار از شما دریافت کند.

این کار سبب جذب مشتری خواهد شد که حتی تا کنون به شما مراجعه نکرده و بعد از مراجعه قطعا خرید خواهد داشت.

نرم افزار باشگاه مشتریان

این نرم افزار یک سیستم نرم افزاری بسیار هوشمند و پیشرفته می باشد که به دو صورت آنلاین و آفلاین می تواند مدیریت کامل روند خدمات وفادارسازی مشتریان شما را با ساده ترین سازوکار بر عهده گیرد و شما را در پیاده سازی انواع الگوهای ذهنی خود برای کسب و کارتان یاری نماید.

نرم افزار باشگاه مشتریان لویالتی کارت در قالب یک بسته به طور کامل به شما ارائه خواهد شد. این بسته شامل دستگاه Reader (کارت خوان)، لایسنس نرم افزار و تعداد ۳۰۰ الی ۳۰ هزار کارت مغناطیسی میباشد.

باشگاه مشتریان

برخی از ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان

Capture
  • تعریف گروههای مشتریان با اسامی دلخواه و تعداد نامحدود
  • تعریف روشهای متفاوت و کاملا متغیر برای افزایش اعتبار مشتری برای هر گروه به صورت مجزا
  • تعریف روش های ارتقاء مشتریان به گروه های بالاتر به صورت هوشمند بدون نیاز به دخالت مدیریت مرکز
  • تعریف روش های گوناگون افزایش اعتبار خارج از قوانین افزایش اعتبار موجود در گروه های مشتریان
  • تعریف بازه زمانی امکان استفاده از انواع اعتبار های افزوده شده
  • تعریف جزئیات اطلاعاتی هر مشتری به صورت آزاد برای هر فروشگاه
  • ارسال پیام کوتاه خودکار و ایمیل بعد از وقوع هر رویداد
  • تعریف فروشگاه های همکار به صورت Club در این امکان چند فروشگاه می توانند اجازه استفاده از اعتبار کارت مشتریان را برای خرید از محصولات همه فروشگاه های عضو Club تعریف نمایند.
  • تعریف روش های متفاوت افزایش اعتبار بر اساس محصولات
  • تعریف کارت اعتباری هدیه